Фахівці MIT створили незвичайний інтерактивний дисплей, який складається з потоку води

174 Views Comment Off

Вона зможе литися цілеспрямовано в підставлену чашку або минути ваші руки в разі, якщо температура води досить висока. Більш того, півсферична водяна завіса, що б’є зі спеціального крана, зможе знайти безліч дивовижних форм і це відверне вас від стомлюючого процесу миття посуду.

Ця ідея вже реалізована в деякому роді фахівцями лабораторії Media Lab Массачусетського технологічного інституту. Створений ними пристрій HydroMorph є “динамічною просторовою водяною мембраною”, яка може перетворити потік води в щось дивовижне. Більш того, все це володіє інтерактивними функціями, які дозволяють воді творити речі, на які вона не здатна в звичайних умовах.

Крім створення безлічі форм з хлюпотючої води, пристрій HydroMorph може виконувати кілька корисних функцій. Протічна з крану вода зможе сама нагадати вам про необхідність закрити кран і не витрачати воду даремно, вона сама може наповнити підставлену чашку, направивши потік виключно в неї, при митті рук керований потік допоможе вам зробити це максимально ефективно і швидко, а в разі, якщо ви відкрили гарячий кран занадто сильно, то потік води буде оминати ваші руки, щоб не обшпарити їх окропом.

Waterform2

Ідея, що лягли в основу створення пристрою HydroMorph, була почерпнута у художниці Юкі Суджіхари (Yuki Sugihara), яка перетворила звичайні напівсферичні “парасольки” в дивовижні статичні фігури павуків, метеликів, квітів і т.п. Але фахівці з Массачусетса розширили це поняття і додали в нього динамічну складову, створивши водяну мембрану, з якою можна взаємодіяти певним чином.

Система HydroMorph являє собою спеціальний кран, який створює цілісну напівсферичну водяну мембрану. До його складу також входить маленьких 10 елементів в формі наконечника стріли, які пов’язані з окремими електричними приводами. Ці “стрілки” встановлені навколо основного крана і спрямовані вгору. Підйом однієї “стрілки” призводить до появи розриву в водяній мембрані, а кілька “стрілок”, піднятих на різну висоту, дозволяють надати водяній мембрані досить складні форми, використовуючи сили поверхневого натягу, принципи динаміки руху рідин і інші фізичні явища.

Інтерактивну складову дає камера, встановлена вище системи HydroMorph, а її можливості по формуванню більш складних форм можуть бути розширені шляхом збільшення кількості керуючих потоком води елементів, “стрілок”. Крім цього, незабаром дослідники планують модернізувати їх систему, додавши до неї елементи, що дозволяють регулювати початкові розміри і товщину водяної мембрани.

Дивлячись на все це, можна висловити деякі сумніви з приводу практичності такої технології. Єдиним очевидним застосуванням технології HydroMorph можуть стати свого роду інтерактивні фонтани, встановлені на площах або в парках, і які дозволяють людям пограти з формами падаючої води.

... ... .
In : Техно

Related Articles

404